کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ (12 پیشنهاد جذاب)

زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه
کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ (12 پیشنهاد جذاب)

 

کره بادام زمینی این میان وعده کامل و بی نظیر با وجود طرفداران زیاد باز هم افرادی هستند که به دنبال ترکیب آن با مواد غذایی مختلف هستند. البته از حق نگذریم ترکیب کره بادام زمینی با سایر مواد غذایی، میان وعده های عالی و متنوعی را ایجاد میکند. ما در این مقاله از رایکا لاهیج به سوال کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ پاسخ می دهیم.

اصولا ما زمانی که حرف از کره بادام زمینی می زنیم، اولین چیزی که همراه آن تصور می کنیم نان تست است، اما بسیاری از موارد لیست غذایی ما می تواند با یک شیشه کره بادام زمینی پر شود.

کره بادام زمینی را با چی بخوریم

کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است به این سوال پاسخ دهید که برای چه وعده ای تمایل دارید این کره خوشمزه را مصرف کنید. اگر چه بسیاری از ترکیب های کره بادام زمینی را میتوانید در هر زمانی مصرف کنید اما برخی از وعده ها را بهتر است صبحانه بخورید. اگر به این سوال پاسخ دادید حالا میتوان به سوال اصلی یا همان با کره بادام زمینی چه بخوریم؟ برسیم. در ادامه این مقاله ما 12 پیشنهاد جذاب به شما معرفی کردیم که اصلا نمیتوانید از خیرشان بگذرید.

کره بادام زمینی و چوب شور

ترکیب کره بادام زمینی و چوب شور یک ترکیب بسیار عالی مخصوصا به عنوان میان وعده می باشد که در هر سنی طرفدار دارد و تقریبا کسی به این ترکیب لذتبخش نه نمی گوید. ترکیب طعم شور و شیرین چوب شور و کره بادام زمینی کاملا مکمل هم هستند و بافت ترد چوب شور در کنار بافت نرم کره بادام زمینی ترکیب خارق العاده و بسیار خوشمزه ای را ایجاد میکند. اگر به دنبال تنوع در تنقلات مفید برای کودکانتان هستید پیشنهاد میکنم از این ترکیب در تنقلات و میان وعده های او استفاده کنید و شاهد لذت بردن آن ها از طعم لذیذ کره بادام زمینی و چوب شور باشید. میتوانید این ترکیب را خیلی ساده در منزل درست کنید و به سادگی کره بادام زمینی را روی چوب شور بمالید و به عنوان یک میان وعده ساده از آن لذت ببرید. همچنین اگر به دنبال رژیم غذایی سالم هستید این ترکیب میتواند به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل برای شما مناسب باشد.

کره بادام زمینی و توت فرنگی

به وضوح می توان دید که کره بادام زمینی و توت فرنگی یک ترکیب عالی و جذاب است. این یک ترکیب کم دردسر و حاضری ست. حتی می توانید کره بادام زمینی و توت فرنگی را به صورت تیغه ای روی نان تست قرار دهید.

کره بادام زمینی و پنکیک

اگر به دنبال یک میان وعده شیک و بی نظیر برای مهمانی های دوستانه خود هستید حتما کره بادام زمینی و پنکیک را امتحان کنید. این ترکیب علاوه بر خوشمزه بودن، آماده کردن آن هم آسان است. پس از تهیه پنکیک خوشمزه آن را با کره بادام زمینی تزیین کنید.

کره بادام زمینی و موز

کره بادام زمینی همراه با موز نیز یکی از میان وعده های پر طرفدار ایرانی هاست. یک تیغه از کره بادام زمینی را روی نان تست بزنید و حلقه های نازک موز را رو آن تزیین کنید. پیشنهاد میکنم این ترکیب خوشمزه را در میان وعده هایتان جا دهید.

کره بادام زمینی و نان تست

کره بادام زمینی و نان تست

کره بادام زمینی و نان تست، ساده اما کامل! ترکیب کره بادام زمینی و نان تست تکمیل کننده یک صبح عالی ست و باعث افزایش انرژی شما برای شروع روزتان می شود. اگر می خواهید با آسان ترین صبحانه در جهان آشنا شوید پس حتما این ترکیب را امتحان کنید.

اسموتی کره بادام زمینی با طعم های مختلف

به دنبال اسموتی های مقوی و محبوب هستید؟ پس اسموتی کره بادام زمینی با میوه های مختلف را امتحان کنید. اسموتی کره بادام زمینی با طعم های مختلف علاوه بر اینکه دسر فوق العاده ای به شمار می رود، بعد از تمرین و ورزش نیز به شدت پیشنهاد میشود. در صورتی که بعد از ورزش این اسموتی های فوق العاده را میل میکنید از ارگانیک بودن کره بادام زمینی مطمئن شوید.

انواع اسموتی با کره بادام زمینی:
اسموتی کره بادام زمینی شکلاتی
اسموتی موز و کره بادام زمینی
اسموتی کره بادام زمینی و هلو
اسموتی توت فرنگی و کره بادام زمینی
اسموتی سبزیجات و کره بادام زمینی
اسموتی کره بادام زمینی و بلوبری
و...

 

همچنین بخوانید: 8 خاصیت کره بادام زمینی که نمیدانید!

 

کره بادام زمینی و عسل

ترکیب کره بادام زمینی بدون شکر همراه با عسل طبیعی نیز یکی از دسر های خوشمزه و سالم است. نان تست همراه با یک لایه کره بادام زمینی و یک لایه عسل طبیعی دقیقا همان میان وعده مقوی ست که به دنبال آن هستید.

کره بادام زمینی و سیب

کره بادام زمینی و سیب

کره بادام زمینی و سیب یکی از ترکیب های پر طرفدار است که به شدت توصیه می شود. سیب را به صورت حلقه ای برش دهید و یه لایه از کره بادام زمینی را روی سی های برش خورده بمالید.

کره بادام زمینی و شیر

کره بادام زمینی و شیر یکی دیگر از صبحانه های مقوی و سالم است، خصوصا برای کودکان. ترکیب کره بادام زمینی که سرشار از مواد معدنی، و غذایی ست به همراه شیر گرم به شدت توصیه می شود.

کره بادام زمینی و ماست

شاید در نگاه اول ترکیب کره بادام زمینی با ماست چندان خوشایند نباشد اما کره بادام زمینی و ماست یک گزینه مقوی برای صبحانه و یا میان وعده مخصوصا عصر می باشد. این ترکیب به طرز عجیبی خوشمزه و مقوی است و با امتحان کردن این ترکیب، کره بادام زمینی و ماست بخش جدا نشدنی از صبحانه و یا میان وعده های شما خواهد بود. میتوانید از ماست ساده استفاده کنید و کره بادام زمینی را با آن ترکیب کنید و برای مقوی تر شدن آن به این ترکیب مقداری مغزیجات هم به کره بادام زمینی و ماست اضافه کنید. همچنین میتوانید یک لایه کره بادام زمینی را روی نان جو تست بمالید و با مقداری ماست ترکیب و نوش جان کنید.

کره بادام زمینی و جو

جو به تنهایی نیز یک منبع عالی از فیبر است و غذایی عالی برای صبحانه است. اگر بخواهید جو را با مواد غذایی دیگری ترکیب کنید، یکی از ایده های خوب و خوشمزه ترکیب کره بادام زمینی و جو است.

کره بادام زمینی و کرپ

اگر به دنبال یک ترکیب مقوی و سیر کننده در طول روز هستید پیشنهاد میکنم حتما از ترکیب کرپ با کره بادام زمینی استفاده کنید. میتوانید یک لایه نازک از کره بادام زمینی را روی کرپ مالیده و آن را بپیچید و در تابه گرم و نوش جان کنید. همچنین میتوانید به صورت سرد و بعد از چند ساعت قرار دادن در یخچال سرو کنید.

کره بادام زمینی و شیره انگور

ترکیب کره بادام زمینی و شیره انگور یک ترکیب قوی و البته سنگین است که اگر این دو ماده غذایی را با هم بخورید تا شب هم گرسنه نخواهید شد. شیره انگور خود به تنهایی یک ماده غذایی با انرژی بسیار بالا محسوب میشود که ترکیب آن با کره بادام زمینی این انرژی را دو برابر میکند میتوانید ابتدا کره بادام زمینی و شیره انگور را در ظرفی جدا ریخته و با هم مخلوط کنید و سپس تکه هایی از نان را درون ظرف ریخته و با هم مخلوط کنید و سپس میل کنید. همچنین میتوانید به صورت جدا بر روی نان یک لایه شیره انگور و یک لایه کره بادوم زمینی ریخته و بعد نوش جان کنید.

همچنین بخوانید: بهترین زمان مصرف کره بادام زمینی برای لاغری

بهترین کره بادام زمینی رژیمی 

اگر شماهم از آن دست افرادی هستید که برای کاهش وزن رژیم گرفته اید، بنابراین نباید هر کره بادام زمینی ای را مصرف کنید، زیرا کره بادام زمینی به علت کالری فراوانی که در خود دارد میتواند باعث چاقی هم شود، به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم حتما کره بادام زمینی رژیمی مناسبی را برای مصرف انتخاب کنید. برای اینکه بهترین کره بادام زمینی برای لاغری را بشناسید روی دکمه زیر کلیک کنید.

کره بادام زمینی رژیمی

کلام پایانی رایکا لاهیج

اگر بخواهیم تمام ترکیب های خوب و خوش طعم کره بادام زمینی را بنویسیم این مقاله هرگز به پایان نمی رسد، بنابراین ما تنها برخی ترکیب های فوق العاده و معروف را به شما پیشنهاد داده ایم. اگر شما هم ترکیب دیگری میشناسید و یا دستور پخت آنها را دارید حتما از طریق کامنت ها با ما در میان بگذارید. همچنین اگر میخواهید دستور پخت های ساده و جذاب را یاد بگیرید، در باشگاه مشتریان رایکا لاهیج ثبت نام کنید تا جدیدترین اخبار برای شما ارسال شود.

ستاره علیزاده
پنج شنبه، 09 شهریور 1402


نظر شما

متن نظر