10 نکته مهم برای انتخاب کره بادام زمینی رژیمی

زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
10 نکته مهم برای انتخاب کره بادام زمینی رژیمی

کره بادام زمینی یک میان وعده بی نظیر و مغذی ست که می تواند بخش مهمی از رژیم لاغری شما باشد. با این حال هر کره بادام زمینی برای رژیم لاغری مناسب نیست، کره بادام زمینی معمولی می تواند شامل چربی، قند و سدیم بالایی باشد، بنابراین نیاز است در انتخاب کره بادام زمینی رژیمی به نکات مختلفی دقت کنید. ما در این مقاله از رایکا لاهیج 10 نکته مهم برای انتخاب کره بادام زمینی رژیمی را به شما معرفی میکنیم. با رعایت این نکات شما میتوانید کره بادام زمینی رژیمی مغذی و سالمی برای خود انتخاب کنید.

رژیمی بودن کره بادام زمینی

از آنجایی که شما برای کاهش وزن رژیم گرفته اید، مواد غذایی که برای مصرف انتخاب میکنید باید از کمترین کالری و چربی غیرسالم برخوردار باشد. پس اولین نکته مهم برای انتخاب کره بادام زمینی رژیمی این است که کره بادام زمینی مورد نظر لیبل رژیمی را همراه داشته باشد. رژیمی بودن کره بادام زمینی این معنی ست که بسیاری از مواد مضر در تولید آن حذف شده است.

ترکیبات کره بادام زمینی را مطالعه کنید

اگرچه شما یک کره بادام زمینی رژیمی را انتخاب کرده اید اما باز هم باید از سالم بودن ترکیبات آن اطمینان حاصل کنید. ترکیبات کره بادام زمینی را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید از افزودنی های مضر در ترکیبات کره بادام زمینی استفاده نمیشود. اگر کره بادام زمینی انتخابی شما رژیمی باشد، باید فاقد شکر و نمک باشد و یا کمترین حد امکان در آن استفاده شود.

به طور مثال کره بادام زمینی رژیمی رائیک فاقد شکر و نمک است، در ترکیبات این محصول بی نظیر از عسل ارگانیک برای شیرین شدن استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره کره بادام زمینی رژیمی رائیک روی دکمه زیر کلیک کنید.

کره بادام زمینی رژیمی

بررسی بسته بندی محصول

اگر به صورت حضوری خریدهای خود را انجام می دهید بهتر است به بسته بندی کره بادام زمینی و سالم بودن آن دقت کنید، بسته بندی های شیشه ای باید بدون ترک و یا خراش باشند. همچنین به مقدار کره بادام زمینی موجود در بسته بندی توجه کنید. بسته های 100 گرمی، 200 گرمی، 400 گرمی و... در بازار موجود است و شما میتوانید با توجه به مقدار مصرف خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برای اینکه مقدار مجاز مصرف کره بادام زمینی و بهترین زمان مصرف آن را بدانید میتوانید به مقاله بهترین زمان مصرف کره بادام زمینی برای لاغری سر بزنید.

بررسی قیمت محصول

یکی دیگر از نکات مهم در خرید کره بادام زمینی قیمت محصول است. شما باید قیمت برندهای مختلف را بررسی کنید و با توجه به حجم بسته بندی و ترکیبات موجود در آن مناسب ترین کره بادام زمینی را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای این کار میتوانید ابتدا محصول مورد نظر را در سایت های مختلف بررسی کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

مشاهده نظرات مشتریان

برای خرید هر محصولی نه فقط کره بادام زمینی بهتر است ابتدا نظرات مشتریان محصول را بررسی کنید. در رابطه با انتخاب کره بادام زمینی هم این مورد صدق میکند و بهتر است نظرات مشتریان مختلف را بررسی و سپس خرید کنید.

 

توجه به شرایط نگهداری

هر محصول با توجه به ترکیبات موجود در آن باید در شرایط خاص و مناسبی نگهداری شود، به طور مثال اگر شما بستنی را در خارج از یخچال قرار دهید و یا بیسکوییت را در یخچال بگذارید قطعا پس از مدتی هر دوی این مواد خراب شده و قابل خوردن نمی باشد. بنابراین شما باید شرایط نگهداری از کره بادام زمینی را نیز از روی بسته بنید مطالعه کرده و مطمئن شوید در شرایط و دمای مناسبی نگهداری شده است.

انتخاب بهترین برند کره بادام زمینی

نکته مهم دیگر در انتخاب کره بادام زمینی بررسی برندهای مختلف و خرید از بهترین مارک کره بادام زمینی ست. برند های خوب باعث میشوند تا ما از اصالت و کیفیت محصولمان مطمئن شویم بنابراین به شما توصیه میکنیم در صورت امکان از بهترین مارک کره بادام زمینی رژیمی خرید خود را انجام دهند.

همچنین بخوانید: 11 میان وعده رژیمی با کره بادام زمینی برای کاهش وزن

بررسی تاریخ انقضا محصول

با اینکه میدانیم که بر اهبه تاریخ انقضا توجه کنید. کره بادام زمینی رژیمی معمولاً تا 12 ماه پس از تولید قابل نگهداری است. اگر تاریخ انقضا نزدیک است، از خرید آن خودداری کنید.میت این موضوع واقف هستید اما لازم است تاکید کنیم ابتدا تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید تا از منقضی نشدن آن مطمئن شوید. اصولا روی درب و یا بسته بندی های محصول تاریخ انقضا آن نوشته شده و به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. اگر تاریخ انقضای آن نزدیک است از خریداری آن خودداری کنید.

توجه به وجود فیبر و پروتئین در کره بادام زمینی

اگر به دنبال خرید کره بادام زمینی رژیمی برای لاغری هستید پس حتما باید از وجود فیبر و پروتئین موجود در آن مطمئن شوید. بهتر است کره بادام زمینی را انتخاب کنید که سرشار از فیبر و پروتئین باشد؛ زیرا وجود این دو ماده غذایی در کره بادام زمینی رژیمی به شما کمک میکند تا احساس سیری کنید و از افزایش وزن جلوگیری می کند. همچنین وجود فیبر از یبوست جلوگیری می کند.

طبیعی بودن ترکیبات موجود در کره بادام زمینی

از آنجایی که شما قصد کاهش وزن دارید، اگر ترکیبات موجود در کره بادام زمینی شما صنعتی باشد و از بادم زمینی ارگانیک، عسل طبیعی اصل استفاده نشود کمکی به رژیم شما نمیکند چه بسا ضرر هم می رساند. از طبیعی بودن ترکیبات موجود در کره بادام زمینی مطمئن شوید. یکی از این راه ها همین اعتماد به برند با سابقه و قابل اعتماد است.

اگر شما هم نکاتی را درباره خرید کره بادام زمینی رژیمی در نظر دارید از طریق گزینه نظرات با رایکا لاهیج در میان بگذارید.

ستاره علیزاده
سه شنبه، 28 شهریور 1402


نظر شما

متن نظر