رژیم لاغری با کره بادام زمینی؛ سالم و سریع

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
رژیم لاغری با کره بادام زمینی؛ سالم و سریع

اگر شما هم از رژیم های غذایی که نتیجه ای ندارند خسته شده اید، پس بهتر است در این مقاله با ما همراه ما باشید. ما در این مقاله شما را با روشی جدید برای رژیم لاغری با کره بادام زمینی آشنا می کنیم. کره بادام زمینی سرشار از فیبر و چربی های سالم است و به همین دلیل باعث ایجاد سیری طولانی مدت میشود و از پر خوری جلوگیری می کند. به همین دلیل است که اکثر متخصصان تغذیه مصرف کره بادام زمینی را برای  کاهش وزن توصیه می کنند. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از کره بادام زمینی می توانید وزن خود را کم کنید.

مزایای کره بادام زمینی برای لاغری

کره بادام زمینی فواید مختلفی برای لاغری دارد، البته قبل از هر چیز شما باید توجه داشته باشید کره بادام زمینی معمولی تاثیری بر لاغری ندارد و حتی استفاده بیش از حد آن باعث چاقی هم میشود. بنابراین شما باید ابتدا کره بادام زمینی رژیمی برای کاهش وزن خود خریداری کنید. کره بادام زمینی چه فوایدی برای لاغری دارد؟

  • احساس سیری طولانی مدت
  • کمک به کاهش اشتها
  • به دلیل داشتن فیبر زیاد باعث هضم راحت میشود.
  • افزایش متابولیسم به دلیل وجود اسید های چرب تک غیر اشباع در کره بادام زمینی
  • تایمن پروتئین لازم بدن

نحوه استفاده کره بادام زمینی برای لاغری

در مصرف کره بادام زمینی برای لاغری میتوانید آن را با مواد غذایی مختلف ترکیب کنید و به عنوان یک میان وعده عالی میل کنید. همچنین می توانید آن را به عنوان وعده صبحانه مصرف کنید، به شما پیشنهاد میکنم برای اطلاع از زمان مناسب برای خوردن کره بادام زمینی به مقاله بهترین زمان مصرف کره بادام زمینی برای لاغری سر بزنید. یکی دیگر از روش های استفاده کره بادام زمینی تهیه اسموتی های خوش طعم و لذیذ برای لاغری ست.

رژیم غذایی با کره بادام زمینی

رژیم سریع لاغری با کره بادام زمینی

رژیم سه روزه کره بادام زمینی یکی از سریع ترین روش ها برای رژیم لاغری ست و توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. اما این رژیم سه روزه کمتر توسط متخصصان تغذیه پیشنهاد میشود، زیرا امکان بازگشت وزن از دست داده بسیار بالاست. در این رژیم سریع لاغری با کره بادام زمینی که رژیم سه روزه نیز نام دارد شما در این سه روز حدودا 12 الی 18 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی مصرف میکنید یعنی روزانه 3 وعده کره بادام زمینی و در پایان سه روز حدود 2 و نیم الی 3 کیلو کم میکنید. در صورت امکان حتما کره بادام زمینی فاقد شکر و نمک و یا استفاده حداقلی از آنها را انتخاب کنید.

نکات مهم رژیم لاغری با کره بادام زمینی

برای اینکه رژیم لاغری با کره بادام زمینی شما جوا دهد نیاز است به برخی از نکات دقت کنید:

  • خرید کره بادام زمینی رژیمی
  • مصرف به اندازه
  • مصرف در بهترین زمان ها
  • استفاده با سبزیجات و میوه ها
  • از کره بادام زمینی بدون شکر یا کره بادام زمینی با شکر کم استفاده کنید

همچنین بخوانید: 11 میان وعده رژیمی با کره بادام زمینی برای کاهش وزن

اگر شما هم تجربه ای در زمینه رژیم لاغری با کره بادام زمینی دارید، حتما از طریق نظرات با کاربران رایکا لاهیج در میان بگذارید

ستاره علیزاده
سه شنبه، 28 شهریور 1402


نظر شما

متن نظر