کره بادام زمینی در کجا نگهداری شود، یخچال یا کابینت؟

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
کره بادام زمینی در کجا نگهداری شود، یخچال یا کابینت؟

برای نگهداری کره بادام زمینی که این روزها به یکی از خوشمزه ترین وعده های غذایی تبدیل شده، باید یک سری از نکات را رعایت کنید، پس اگر یکی از طرفداران کره بادام زمینی هستید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در ادامه این مقاله به نحوه نگهداری کره بادام زمینی و دغدغه هایی چون کره بادام زمینی در کجا نگهداری شود؟ مدت زمان ماندگاری آن و... می پردازیم.

کره بادام زمینی در کجا نگهداری شود؟

کره بادام زمینی در کجا نگهداری شود؟ این یکی از پرتکرارترین سوالاتی ست که مشتریان کره بادام زمینی رائیک هم می پرسند. یکی از عواملی که بر مدت زمان نگهداری کره بادام زمینی تاثیر گذار است جایی ست که قرار است کره بادام زمینی را نگهداری کنید. در واقع سوال کره بادام زمینی 2 ماه قابل نگهداری است یا 10 ماه هم بستگی به نحوه و مکان نگهداری از کره بادام زمینی بستگی دارد.قرار دادن کره بادام زمینی در یخچال یا کابینت مشکلی ندارد اما نتیجه نگهداری در این دو فضا کاملا متفاوت است و بر مدت زمان نگهداری آن تاثیر گذار است. اگر شما کره بادام زمینی را در دمای اتاق یا کابینت قرار دهید زمان کمتری نسبت به یخچال سالم می ماند البته این مورد زمانی صدق میکند که پلمپ کارخانه آن باز شده باشد. پس بهترین مکان برای نگهداری کره بادام زمینی یخچال است به شرطی که سایر نکات نگهداری آن را که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم، رعایت کنید.

مدت ماندگاری کره بادام زمینی

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم زمانی که هنوز درب کره بادام زمینی باز نشده میتوانید تا 18 ماه در دمای اتاق نگهداری کنید اما اگر آن را در یخچال نگهداری کنید تا 24 ماه نیز قابل استفاده است. حال اگر درب کره بادام زمینی را باز کرده اید با نگه داشتن آن در دمای اتاق یا کابینت فقط 1 ماه قابل استفاده است اما با نگهداری آن در یخچال میتوانید 3 ماه نیز از آن استفاده کنید. لازم است توجه داشته باشید که زمان نگهداری از کره بادام زمینی ممکن است با توجه به مسائل مختلف مثل تغییر برند کره بادام زمینی تغییر یابد.

از کجا بفهمیم کره بادام زمینی خراب شده

یکی دیگر از سوالات پرتکرار مشتریان برند رائیک این است که بعد از چند ماه نگهداری کره بادام زمینی در کابینت یا فضایی دیگر از کجا بفهمیم کره بادام زمینی خراب شده؟ یا هنوز هم قابل استفاده است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است جدول زیر را مطالعه کنید (در صورتی که کره بادام زمینی در یخچال نگهداری شده، از قبل آنرا خارج کنید).

 

ویژگی کره بادام زمینی سالم کره بادام زمینی خراب
رنگ کرمی روشن یا زرد کمرنگ تیرهتر یا مایل به سبز
طعم طعم بادام زمینی طبیعی طعم نامطبوع
بو بوی بادام زمینی طبیعی بوی ترشیدگی یا کپک
بافت

نرم و یکدست

سفت یا آبکی
ظاهر یکنواخت دارای لکه ها یا تکه های غیرعادی

 

نکات نگهداری کره بادام زمینی

اکنون که به تمام سوالات درباره کره بادام زمینی پاسخ داده ایم میتوانیم به سایر نکات نگهداری از آن بپردازیم.

  1. مقدار مواد نگهدارنده در کره بادام زمینی بر مدت زمان نگهداری آن تاثیرگذار است.
  2. به تاریخ انقضای کره بادام زمینی دقت کنید.
  3. اگر هر یک از علائم خراب شدن کره بادام زمینی را مشاهده کردید فورا آنرا دور بریزید.
  4. کره بادام زمینی را در ظرف در بسته نگهداری کنید.

 

خرید و قیمت کره بادام زمینی رژیمی

کره بادام زمینی رژیمی از پیشنهادات همیشگی برند رائیک و بسیاری از متخصصان تغذیه است. زیرا این کره بادام زمینی فاقد شکر و نمک است و برای شیرین شدن آن از عسل طبیعی استفاده شده است. همچنین کره بادام زمینی رژیمی از کالری کمتری برخوردار است و مصرف آن نیز ضرری برای سلامتی ندارد. برای اطلاع از قیمت و خرید کره بادام زمینی با پشتیبانی سایت رایکا لاهیج ارتباط بگیرید.

ستاره علیزاده
یک شنبه، 10 دی 1402


نظر شما

متن نظر