طرز تهیه کیک براونی؛ متفاوت تر از همیشه

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
طرز تهیه کیک براونی؛ متفاوت تر از همیشه

اگر به دنبال یک دسر خوشمزه و لذیذ هستید، پس بهتر است با کیکی براونی با کره بادام زمینی آشنا شوید. کیک براونی یکی از بهترین دسرهایی ست که در سراسر جهان طرفدار دارد , اکثرا با شکلات و به صورت خیس تهیه و سرو میشود اما در این مقاله قصد داریم کمی متفاوت تر از همیشه باشیم و کیک براونی خود را با طعم کره بادام زمینی لذیذتر کنیم. پس اگر تمایل دارید طرز تهیه کیک بروانی با کره بادام زمینی را یاد بگیرید تا پایان این مقاله همراهمان باشید.

کیک براونی با کره بادام زمینی

این کیک بروانی بافت نرم و مرطوبی دارد و طعم آن به دلیل استفاده از کره بادام زمینی در کنار شکلات دلچسب تر از همیشه است. شما میتوانید کیک بروانی را به عنوان یک میان وعده یا دسر سرو کرده و لذت ببرید. بستنی یکی از ترکیباتی ست که همراه با کیک براونی سرو میشود و خوشمزگی آن را چند برابر می کند. کیک براونی با کره بادام زمینی معمولا به شکل ها مستطیل یا مربع برش زده میشود.

همچنین بخوانید: مرغ کاری با کره بادام زمینی، یک ناهار و شام خوشمزه

مواد لازم تهیه کیک براونی با کره بادام زمینی

مواد لازم مقدار
تخم مرغ 2 عدد
شکر ۳/۴ پیمانه
کره بادام زمینی نصف پیمانه
شکلات تخته ای تلخ ۱۷۵ گرم
پودر کاکائو (سه بار الک کنید) ۳/۴ پیمانه
آرد (سه بار الک کنید) ۱/۲ پیمانه
وانیل 1 ق چ

طرز تهیه براونی با کره بادام زمینی

پیش از هر کاری مواد ذکر شده در جدول بالا را به مدت نیم ساعت خارج از یخچال قرار دهید. سپس ظرفی را آماده کرده و کره بادام زمینی و شکر را با همزن به مدت 3 دقیقه هم بزنید، مواد باید یکدست و حالت پفکی به خود بگیرد. شکلات تخته ای را به تکه های کوچکتر تقسیم کنید و سپس روی حرارت غیر مستقیم بخار آب قرار دهید (بن ماری) تا شکلات ها ذوب شود. تخم مرغ ها و وانیل را به مواد مخلوط شده اضافه کنید و 2 دقیقه هم بزنید. در این مرحله میتوانید شکلات ذوب شده را به مواد اضافه کنید و کمی هم زده و آرد و پودر کاکائوی الک شده را مخلوط کنید.

همچنین بخوانید: اسموتی انبه با کره بادام زمینی

فر را روشن کرده و دمای آنرا 180 قرار دهید. ظرف براونی را آماده کنید، کف ظرف را با روغن چرب کنید و یا کاغذ روغنی قرار دهید، مواد را داخل ظرف بریزید. میتوانید روی براونی از شکلات چیپسی، مغزهای خردشده استفاده کنید. ظرف را در فری که از قبل گرم شده به مدت 20 دقیقه قرار دهید. کیک بروانی با کره بادام زمینی شما آماده است و پس از خنک شدن براونی ها میتوانید برش های مستطیلی بزنید.

برای استفاده از کره بادام زمینی، رائیک به شما پیشنهاد میکند که کره بادام زمینی مرغوب و رژیمی استفاده کنید تا دسر سالم تری داشته باشید. برای خرید کره بادام زمینی رژیمی رائیک با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. 

ستاره علیزاده
یک شنبه، 17 دی 1402


نظر شما

متن نظر