اسموتی موز و کره بادام زمینی + طرز تهیه

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
اسموتی موز و کره بادام زمینی + طرز تهیه

اسموتی موز و کره بادام زمینی از آن دست نوشیدنی هایی ست که اگر یکبار آنرا امتحان کنید حتما از طرفداران پر و پا قرص آن خواهید شد. این نوشیدنی سرد و خوشمزه به دلیل وجود کره بادام زمینی از طعمی خاصی برخوردار است. طرز تهیه این اسموتی به شدت آسان بوده و به تنها به 3 مواد برای تهیه آن نیاز است. پس اگر به دنبال یک اسموتی خوشمزه برای خودتان یا کودکتان هستید حتما این اسموتی را امتحان کنید.

اسموتی موز با کره بادام زمینی

اسموتی موز و کره بادام زمینی یک نوشیدنی انرژی بخش به شمار می رود و از آنجایی که موز و کره بادام زمینی از خواص فراوانی برخوردار هستند، می توان گفت اسموتی موز با کره بادام زمینی بسیار مغذی و مفید است. بنابراین سعی کنید از کره بادام زمینی رژیمی برای این اسموتی استفاده کنید، زیرا کره بادام زمینی رژیمی فاقد نمک و شکر بوده و از سلامت بیشتری برخوردار است. در ادامه این مقاله از رایکا لاهیج به اموزش اسموتی موز و کره بادام زمینی می پردازیم.

مواد لازم برای تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

مواد لازم مقدار
کره بادام زمینی  2 ق غ
موز 2 عدد
شیر یک پیمانه
ماست یونانی / ماست معمولی 1/2 پیمانه
یخ 2 پیمانه
وانیل 1/4 ق چ

طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی 

ابتدا موز را به تکه های کوچک تر تقسیم کنید. موزهای تکه شده را همراه وانیل، ماست، شیر، کره بادام زمینی در مخلوط کن ریخته و تا یکدست شدن مواد مخلوط کنید. یخ ها را داخل مواد ریخته و هم بزنید تا یخ ها به تکه های کوچکتر تقسیم شود. اسموتی شما آماده است، آنرا داخل لیوان ریخته و میل کنید.

همچنین بدانید: طرز تهیه کیک براونی؛ متفاوت تر از همیشه

نکاتی درباره تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی

  • از شیر یا ماست کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید تا اسموتی شما سالم تر شود.
  • به دلخواه از شکلات چیپسی یا مغزها استفاده کنید تا اسموتی شما خوشمزه تر شود.
  • از کره بادام زمینی رژیمی استفاده کنید تا اسموتی سالم تری داشته باشید. ما به شما کره بادام زمینی رژیمی رائیک را معرفی میکنیم.
ستاره علیزاده
چهارشنبه، 13 دی 1402


نظر شما

متن نظر